Vi går som tåget

120835-9



Fjärde raka innebandy segern igår. Verkar som träningen ger utdelning,
vilket är kul. Seger mot Lokomotiv Grek med 4-2 efter en skön kämpa insats. Stig va lite gnällig också och visade ut mig två minuter efter gruff med en motspelare...

Pokern i lördags gick över förväntan. Sju stycken spelare och jag kom 2:a första spelet och 3:a andra spelet. 46 000-kronors mannen kom även han 3:a resp 2:a. Söndagen ägnades som sagt först åt innebandy och sen började jag jobba vid 18. Gick bra som vanligt men var rätt seg när man kom hem i morse. Vi drog ner till Napoleon och käkade frukost, jag, Bruce, Kawe & Nas. Mycket märkligt folk uppe och fikar vid den tiden måste jag säga Kanske dom tycker om oss också förresten, haha

Hoppas veckan rullar på bra nu för jag längtar till fredag. Då är det fest =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback