Vad vill dom egentligen ?

Telefonförsäljarna alltså. Fyra ständigt återkommande nummer som bara mal på och ringer dag efter dag.

Förut gjorde jag en rolig grej av det och svarade; väntade till dom pratat klart (kan ju ta sin tid) sen slängde jag bara på luren. Då har dom tjatat ett bra tag i onödan om inte annat. Men nu orkar jag inte ens med dom längre. Svarar helt enkelt inte. Det dumma är dom som ringer från skyddat nummer ibland. Det kan ju vara från tex sjukhuset (morsan jobbar där mm). Men om det är så viktigt så ringer väl folk förhoppningsvis på mobilen.

Låter som ett lyxproblem när jag tänker efter, haha.
Kanske dags att ta tag i det snart. http://www.nix.nu/ nån ?

Har precis varit och tränat boxning. Hur jobbit som helst, hur kul som helst. Snart dags för sista natten denna veckan. Har varit lite gnäll på att det görs för lite på jobbet. Det gäller dock inte vi på natten. Dom är väldigt nöjda med oss efter dessa tre veckor. Känns bra !

Dags att ta en pirog.

Kommentarer
Postat av: Erik Kaverén

Nixa! ;) Skäms inte...funkar stabilt :D

Postat av: F R E D R I K

Nix.nu hjälper fan inte....Har beställt den tjänsten men idioterna ringer ju fan endå, man blir duktigt förbannad ibland på dom haha tänkte på en sak när det var en kille som ringde mig och frågade om jag var intresserade av att köpa kallingar då kontrade jag med och frågade om han var intresserad av att köpa mina gamla kallingar och då blev han sur och la på! hahaha

2006-11-27 @ 13:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback