Jobb boost

Japp då var tre veckor gångna av nattarbetet. Hade feedback samtal med gruppchefen (Janne) igår.

Är typ ett litet samtal där man får säga vad man tycker och känner om arbetet. Likadant att chefen säger sitt om en själv. Sa som det var, att dom tre senaste veckorna varit de tre bästa inom Maersk/IKEA för min del. Gruppen funkar perfekt, bra rotation, bra chefer mm.

Janne är bra, är rak och ärlig. Han sa bla att om han hade fått välja så hade han tagit en förman från "gamla" nattgruppen från i våras. Nu blev det inte så men Erik funkar ju bra med så. Han sa att han hade 4-5 personer som han skulle viljat ha som förman/stf, däribland jag ! =)

Har många gånger sagt att jag inte skulle vilja vara "chef" men när man får en sån feedback från gruppchefen att han skulle vilja ha en så ställs det ju i en annan dager. Jaja det ligger väl inte nära till hands just nu men vem vet vad framtiden har att utvisa ?!

Fredagskvällen har varit kanon. Varit hemma hos Bruce. Fixade käk (ris med renskav,kantareller och fläskfile) Blev väldigt gott. Sen kollade vi på film, Don't Say a Word. Bra thriller.

Snart blir det sängen för min del. Fullt upp i helgen trots att det inte blir någon fest. Får vänta tills nästa helg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå kaffe är skit? Det har ju inget med mitt inlägg att göra! Hellre THÉ på Söder än champange på öster! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback