It`s time for some poker

120835-8



Poker ikväll. Ska till stan gud glömde (huskvarna) och lira live. Blir trevligt, men har inga större förhoppningar om seger. Två riktiga korthajar är ju med. En av dom vann tydligen 46 000 nyligen.

Igår var jag på after-work med jobbet. Dom hade hyrt sportbaren på Sir Simon, där dom bjöd på nån slags buffè och billigare dricka i baren. Var mycket trevligt =) Kul att se vissa efter ett par glas alltså. Hehe mycket och säga till en du är den roligaste på hela IKEA, synd att du jobbar natt nu var väl den mest märkliga och oväntade kommentaren.

Appropå jobbet så har jag blivt stf-förman nu. Eller nyckelperson som Janne kallar det. Är jag och ett par stycken till. Hoppas det funkar bra, är ju en del att lära sig. Mycket nu på jobbet förresten. Är planerat med öt lör-sön nu i 4 veckor framöver. Vi som jobbar natt får ju inte jobba då men förhoppningsvis får vi öt varje söndag 18-22.45 istället. Behöver ju några komptimmar till Thailand, och sen lite pengar med förhoppningsvis.

Slut i dataskärmen (heter det så ??!)

Kommentarer
Postat av: Peter

Är ingen korthaj, har bara haft tur. Min pengar kommer iallafall gå som en del till en splajans ny Mercedes. Börjar bli trött på min gamla. Givetvis kommer det bli en A-Klass :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback