En vanlig lördag

120835-3



Fest idag ! Ska tydligen ut till metropolen Barnarp snart. Kan bli farligt, man vet ju hur folket därifrån är ;) Innflyttningsfest hos en på jobbet. Ska bli trevligt. En hel del folk man inte brukar festa med och det är ju alltid kul.

Idag har jag förberett mig för vintern. Var ute i Hovslätt på förmiddagen och bytte däck på bilen. Börjar bli rätt vass på det nu. Har ju gjort det ett antal gånger. F1 serien nästa kanske ?! Hört att dom har bra lön där ;)

Eftermiddagen har ägnats åt innebandyträning på Rosenlundsskolan. Gick bra, roligt som vanligt. Sen drog jag hem och fixade lite käk. Nu sitter jag här vid datorn. Lyssnar på Palace över webbradion och dricker öl.

Imon mår jag dåligt. Hej hopp

Kommentarer
Postat av: "Bruce"

Det va fan ingen dålig fest... fan va jag mår illa just nu... tror fan det va maten från den där Amigo som gjorde mig dålig :S Hoppas du haft kul! ska sussa lite nu ;) Ciao!

2006-10-22 @ 07:12:42
Postat av: Erik Kaverén

Söndag ... orka med söndagar ...
Haha Brucean försöker skylla på maten. Det gamla tricket. Minns när Fredde gjorde det när han låg och kalvade hemma efter en utgång ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback