En (halv) natt på strippen

120835-2



Mannen på bilden (vi kan kalla honom Göran) har väldigt lite med texten i övrigt att göra.

Strippen har inget att göra med verken att strippa eller bil-strippen. Det första kan jag ha förståelse för att folk gör medans det sista ter sig väldigt trisst i mina ögon. Det är helt enkelt en speciell arbetsplats på jobbet.

Flyter på bra för tillfället. Störs inte ens av hösten än så länge. Kan t.om vara skönt ute nu, så länge det inte blåser och regnar alltför mycket. Men det kommer väl snart. Orka vara en väderguru förresten. Fan där gick jag i fällan själv.

Dags att laga lasange snart.

Kommentarer
Postat av: Janne (W)

Var ju tvungen att ta en titt. Hade räknat med många rader på uteliv-kategorin, är det minnesluckor som spökar;)?

2006-10-18 @ 16:31:30
Postat av: Fredde

Haha faktum är att jag inte varit ute sen jag började blogga. Så det beror mest på det. Men visst i framtiden kan minnesluckor vara en bidragande orsak till bristande info ;)

Postat av: Maria

Haha! GÖRAN!! :P

2006-10-18 @ 21:54:50
URL: http://nogg.se/mariiiiia
Postat av: Erik Kaverén

Själv föredrar jag strippen i samanhang med bilar istället för strippa ekvalent med damer. Iofs kan ju killar strippa med men där har jag nog rätt tidigt satt en moralisk gräns för mig själv. Orka gå till en strippklubb förresten. Som Absolut Nöje. Varför går man dit? Vissa går antagligen dit för att de är lite småkåta. Hjälper det då att gå dit? Nej för de lär ju vara mer sugna sen?! Om det inte är äckeltanter som strippar då.
Orka kommentera en blogg nu förresten. Ska sova. Har tenta i morn!
Sen ska ja väl kanske plocka lite billybokhyllor på småtimmarna mellan torsdag och fredag...nån som vet var man får tag i uppiggande ?!

2006-10-19 @ 02:44:52
URL: http://www.kaveren.com
Postat av: sandra

Men men va fan gör göran där... höll på att få en chock, nåt som hade varit jävligt kul dock... En bild på Polle! och gärna ett röstprov... hahaha

2006-10-19 @ 18:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback