Booking is confirmed

120835-6



Man brukar ju komma på de mest briljanta idèr när man tagit ett par öl. Vet inte hur många gånger man flyttat (Stockholm eller utomlands), startat ett nytt liv eller kommit på hur man ska förändra världen på lördagskvällar. Dock brukar de ideèr som ser så bra ut på lördagskvällar te sig lite mindre realistiska på söndagsmorgonen.

I lördags var det dags igen. Satt och snackade resor med en jobbarkompis. Han ska åka till Thailand och frågade om jag ville följa med. Vis av tidigare erfarenheter så sa jag Vi tar det imorgon Men faktum var att idèn verkade bra även på söndagsmorgonen. Har länge velat åka dit. Idag bokade jag resan, vi blir borta sammanlagt 16 dagar. Åker från Göteborg den 10:e december och åter hemma 26:e. Ska bli underbart att komma iväg. Har sett mycket bilder därifrån och det ser otroligt vackert ut.

Det tråkiga är att man blir borta från familjen över jul för första gången (missar Kalle för första gången bla) Men kommer ju hem på annandagen så får ta igen det då. Det ska bli skönt att slippa all julstress här hemma och fly kylan ett tag.

Snart mat och ikväll bowling.

Kommentarer
Postat av: Maria

GÖTT för dig!! :)

Postat av: sandra

Åh fy fasen va fuskigt... Vill också sola och dricka Singa (den inhemska ölen) Ha det så bra!!!
kram sandra

2006-10-23 @ 20:02:00
Postat av: allie

GOTT!!! Men åååå neeej missar du julafton? =( Det fattade inte jag =)

2006-10-24 @ 04:59:51
Postat av: Micke

Thailand din lille sluge fan, har du frågat Kataari om det;-)? Det blir ju säkert ett schysst äventyr. Här snurrar livet sakta, hösten är gråare hos mig än hos andra, känns så iaf. Take care!

2006-10-24 @ 20:16:13
Postat av: Pontus

tja hoppas allt är bra med er? jag är skukskiven tills den 2 januari (kul) jag gör inget på dagarna jag bara tar det lugnt och villar upp mig. just nu så la du ner dig från msn. du är väll full
ha det bra ses snart
ps glöm ej töja till mig
/ Pontus

2006-12-20 @ 12:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback