Blogg premiär

Jaha nu sitter man här som alla andra nötter och bloggar. Vet inte riktigt varför, gillar ju att skriva så antar att det är anledningen. Kan även säga att jag fick inspiration av en vän att starta.

Ska försöka vara lite mer uppdaterande av mitt liv och mina företagande här än på föregående sida.

Det ligger ett starkt sken över gården för tillfället. Nästan lite scary, lite "alien-kommer" känsla var min första tanke. Tyvärr var det inte så spännande utan bara strålkastarna från Stadsparksvallen (tror jag)

På tvn spelar Brasilien träningsmatch. Känns sådär. För det första är det ingen tvälingsmatch och brassarna har aldrig varit några jättefavoriter för mig personligen.

Nu ska jag fixa ostmackorna inför natten.

Kommentarer
Postat av: Maria

Yeey! Bra jobbat Fredde! Välkommen till bloggträsket... ;)

Postat av: Pekka

Ingen länk till vårt lag?

2006-10-11 @ 09:13:19
URL: http://www.eldhus.rocks.it
Postat av: Kristina F

Tja! Freddeman, ska läsa varenda blogg du skrivit..hehehe nu ska ja plugga vidare hej hopp gummi anka

2006-10-11 @ 16:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback