Trött

Nu sitter man här framför datorn trots att ögonen snudd går i kors på en. Svårt att släppa taget om den här skärmen (och omvärlden) måste jag säga, som en drog.

Börjar bli riktigt trött nu. Sov bara sex timmar inatt så det känns. Var inte hemma från Lelle förrens vid fyra snåret. Var en rejäl fest måste jag säga. Till slut var det bara jag och Valle som orkade hålla ut, och när vi halade flaggan var festen över. Var på Ekhagen hela kvällen. Rätt skönt att inte gå ut faktiskt. Ingen höjdare att dra ner på stan i den här kylan. Dessutom brukar utekvällarna vara rätt lika så man kan det där. Drömmer mig tillbaka till Piren, underbart där nere.

Två roliga fester med jobbet finns det ialla fall att se framemot. Först ska vi ut med natten i slutet av denna månaden. Två dagar innan Thailandsresan är det sen julbord med IKEA. Trodde först jag skulle missa det detta året men det gör jag inte ! Brukar alltid hända massa kul.

Idag har jag tagit det lugnt. Tränade innebandy på eftermiddagen och ikväll har vi kollat film och varit ute vid Falks grav. Filmen var helt ok (minns inte vad den hette, hjälp mig ni som kan!) Mest läskigt var dock efter filmen då det ringde på dörren, haha.

Falks grav var inte alls äcklig. Tror man börjar bli imun på att åka dit. Vi får försöka hitta nått nytt ställe nästa gång =)

Godnatt !

Kommentarer
Postat av: allie

The Nun hette den ! Och räddast var fredde, jag såg inte dig gå fram till graven precis!! =)

Postat av: F R E D R I K

Kan det vara "Långt ner i halsen vol 88"?

2006-11-27 @ 13:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback