Stressig lördag

120835-17



Igår var det mycket vill jag lova. Innebandyträning som vanligt kl 13, den blev dock bara en timme igår för jag hade bråttom iväg.

Stack förbi McDonalds A6 på vägen hem. Ett sällan återkommande besök för min del. Tycker det mest smakar blää där, men men vad gör man inte när man har bråttom ??!

Norra Unnaryds två invånare hämtade mig kl 15 för vidare färd mot Bankeryd. Där var det snabb förfest hos Erik innan vi skulle upp och bowla på Bowling Arena. Där träffade man på inte mindre än två Eldhusare, hehe. Bowlingen gick sådär (får väl skylla på några öl i kroppen) men det var ett roligt lag med Psyko-Mike & Bärs.

Efter bowlingen åkte vi discobil ner till Twin där vi käkade och drack vidare. Var väldigt roligt måste jag säga. Folk öppnar som bekant sin käft efter några öl. Kul att höra på, haha

Efter en snabb sväng på Harrys (där jag bla träffade på en gammal snygg bekant) drog jag hem och kollade hockeyn och snackade i telefon med en god vän.

Idag tog jag en go sovmorgon till 11. Ska fixa lite käk (stuvade makaroner & falukorv) innan jag ska dyka ett par timmar. Ikväll är det jobb 18 igen. Dags att plocka in komptimmarna så man slipper jobba lååååångfredagen 5:e Januari Orka jobba långfredagar liksom (hmm kan man ju säga nu)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Micke

Klarade att smita in hos grannen inatt, blev en pratstund som varade till halv fem tiden. Trevligt! Är det twin som har schyssta pizzor? Vi hörs.

2006-11-26 @ 13:24:06
Postat av: allie

vem är den snygga bekanta? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback