Sprutnarkomanen från söder (finn två fel)

120835-12



Nu har jag varit på Hälsan 1 och tagit mina sprutor inför resan. Två stycken blev det, en mot Hepatit A och en mot Polio. Var lite orolig innan då sprutor inte är nått man handskas med varje dag. Minns i skolan då det var ett himla ståhej när klassen skulle ta sprutor. Fast därifrån ska man väl vara glad att man heter Andersson och inte Wennerstrand. De senaste sprutorna jag stött på har varit hos tandläkaren i form av bedövningssprutor. Dom är verkligen hemska och det känns som om dom går genom hela huvudet. Särskilt festligt var det ju när det var nån rookie/amatör/praktikant som siktade fel två gånger så jag fick ta tre stycken när jag var där för ett par år sen......

Det gick ialla fall väldigt smidigt, kändes typ som ett myggbett. Så nu ser man ut som en bajare på båda överarmarna.

Nu är det snart helg igen. Imorgon blir det spinning och på kvällen fira farsdag. På lördag är det som vanligt innebandy och på kvällen ska jag på 30-års fest. Kan vara världens yngsta 30-åring jag ska fira :P

PS. Har kommit på vad för straff Saddam, våldtäcktsmän och annat löst pack ska ha. Hängning är ju enligt mitt sätt ett för "lindrit" sätt att komma undan. Plåga dom precis som dom har plågat sina offer genom åren..... DS

PS2. Haha jag hörde nyss ett skämt. Magnus Hedman provtränar med Chelsea. Haha mad-world DS.

Kommentarer
Postat av: Kristina F

ush sprutor är hemska! men åka bort är ju kul! jag vill också till värmen o njuta.. bort från kalla norrköping...uuuuh
om en vecka ska jag hämta agazzi :-)

2006-11-10 @ 12:17:34
Postat av: allie

"den som vill va säker får lida pin!" ..eller nått sånt hehe =) . Jo, jag har ett annat skämt också, jag betade på sverige i ishockeyn igår. :(

Postat av: Pekka

Hedman.....lol

2006-11-10 @ 21:06:46
URL: http://www.eldhus.rocks.it
Postat av: "Bruce"

rookie/amatör/praktikant + nubie

2006-11-17 @ 17:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback