Morgon spinning

120835-13



Idag testade jag för första gången att träna efter jobbbet. Slutar 05.45 och idag började ett spinningpass vid halv sju. Kände mig inte speciellt trött när jag åkte hem med Bruce så det var bara att hämta min färdigpackade bag och dra till Atlantis. Känndes lite märkligt måste jag säga, trodde jag typ skulle vara ensam på passet. Förvånande nog var det hela 13 personer (+ instruktören) på passet. Vad gör dom ?? Tränar på morgonen innan jobbet eller ?

I alla händelser gick träningen bra och när jag steg ut från Atlantis närmare halv åtta var det ljust ute. Drog hem och käkade lite frukost och gick och la mig för att sova. Det var lite svårare att somna än det brukar med det gick till slut ialla fall.

Fotbollsgalan blev precis så fjantig som jag förväntat mig. Tomten och Dogge var lika fåniga i sin buss som vanligt. Kurre Harmrin blev naturligtvis utan pris men Back for good slog nog rekordet......

Vem fan är Siggi Jonsson ??

Kommentarer
Postat av: Micke aka Goodman

Apropå Siggi. En av europas nästa stora tränarprofiler... Eh, ja, hoppas går ju iaf.

2006-11-14 @ 15:58:08
Postat av: Fredde

Hehe jag du Micke man kan ju alltid hoppas =)
Kanske borde skriva vem fan e José Mourinho ;)

Tror det kan bli bra. En helt ny okänd med annan syn på fotbollen. Slipper värsta pressen med ! Stabilt med Tord Grip med i båten också. FFF - HTB

Postat av: Kristina F

Bra jobbat fredde, en riktig friskus ä du :-)

2006-11-14 @ 17:22:36
Postat av: stefan

sigge är han som ska föra DIF mot superettan.
Tomten ä kung (forza bajen).

2006-11-14 @ 19:10:04
Postat av: Pekka

Varför fick man bara se när Kurre la in bollen i mål och inte förarbetet då han först går med bollen på kanten och sen fintar bort 3-4 man?

2006-11-14 @ 21:08:00
Postat av: Erik Kaverén

Okra bry sig om fotbollsgalan ;) Orka ha medlemsskap på atlantis :S

2006-11-15 @ 15:42:51
URL: http://www.kaveren.com
Postat av: Janne

Siggis kommentar säger en hel del:

"Hemma på Island har jag islandshästar och om de inte presterar och jobbar så får jag skjuta dem, det gäller spelarna också om du förstår vad jag menar..."

Känns som att det hårda tag som gäller framöver;)

2006-11-17 @ 02:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback