Guldjakt

Fast idag är det inte oss det gäller. Antigen Elfsborg eller aik kommer lyfta Lennart Johanssons pokal några minuter innan 17.

Lite som att välja mellan pest eller kolera. Tacco-anders eller råttpacket. Man får hoppas att Malmö vinner sin match så blir det inget snack om att DIF la sig i sista matchen (som aik själva gjorde för ett par år sedan nere i Malmö).

Snart dags för monsterpass på jobbet med. 18 - 05.45 som vanligt. Har efter den här söndagen jobbat ihop mina komptimmar inför Thailand (sånär som på 4 timmar). I veckan ska jag till Hälsan 1 och ta tre st sprutor inför resan. Det var väldigt länge sen jag gjorde det så minns inte om jag känner obehag inför det. Får hoppas att det går bra.

Dags att dyka ner i tv soffan och kolla fotbollen. Kom igen Malmö !

Kommentarer
Postat av: Erik Kaverén

Synd att man missar den här söndagen. Ska ringa janne å styra upp lite med i veckan tror jag. Go natten go...

Postat av: Fredde

Tycker jag !

Snart heltid ;)

2006-11-05 @ 17:06:02
URL: http://algottheeagle.blogg.se/
Postat av: Anonym

SM-GULD SM-GULD SM-GULD :) elfsborg tog det! vet att du hoppades på dom oxå!

2006-11-06 @ 15:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback