En himmelsk drog

120835-14


Jag såg en bild från mitt 80-tal mitt hårdrocksjag och jag undrar vem det var. Jag såg en film, en framtidsvision en kommentar, var att slutet blir så sorgligt i regissörens version. Och då kommer känslan den smygande känslan.

Texten har inget med bilden att göra men är från en bra låt. Min himmelska drog förtillfället verkar vara att träna. Vad är det man brukar säga man måste smida medan järnet är varmt. Gäller att passa på för snart bli man väl lat och ligger i soffan igen. Har hittils tränat tre gånger denna veckan. Spinning i tisdags, boxning på torsdagen och sen spinning igen på fredagen. Helgen blir det innebandy både lördag och söndag. Känner mig stark och motiverad förtillfället.

Idag har det varit lungt värre. Drog hem efter tränigen och fixade käk sen sov jag 2,5 timmar. Var riktigt gott och man tappar inte nattrytmen på helgen heller. Man är ju bara ledig en dag sen ska man jobba igen som en gammal vis man sa till mig. På kvällen har jag och Erik jammat omrking med bilen like in the old days. Var på stan samt i Huskvarna och Barnarp.

Imorgon är det träning och på söndag innebandymatch. Ska bli skoj att få lira match igen, hoppas vi kan fortsätta våran fina trend. På söndag är det återigen jobb tidigt som gäller. Ingen rast ingen ro som en snygg spinninginstruktör brukar säga.

God natt (snart ialla fall)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback