Bull mannen

120835-10



Blev sugen som fan på bullar när jag jobbade inatt, hehe. Smidigaste var ju att dra ner till konsum och köpa frysta men jag valde det godaste alternativet. Jag har bakat dom själv. Precis klara så nu luktar det gott i lägenheten. Ska snart äta ett par tänkte jag, så gott med mjölk till (kall inte ljummen)

Plötsligt var vintern här. När man stod vid Freddies bil vid tio i sex imorse och skrapade rutorna med armbågen minns man varför man hatar vintern. Inga handskar hade man med sig heller. Nu kommer det vara sånt här väder i fem månader framöver. Usch vad deprimerande, tur att man ska till Thailand snart ;)

Dags att käka bullarna och snart jobba. Helgen närmar sig med stormsteg. Jag är öl sugen :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA! Kolla in min sida och se vad jag gjort idag... :P

Postat av: Maria

Jaa... mina är minst lika goda! Om inte godare?! ;) Okej - lika goda.

2006-11-01 @ 21:44:18
URL: http://nogg.se/mariiiiia
Postat av: allie

Kan inte jag få oxå? =) snälla söta fredde

2006-11-02 @ 08:58:24
Postat av: allie

Nu har jag oxå en blogg hehe

2006-11-02 @ 10:07:06
URL: http://allie0.blogg.se/
Postat av: Emmi

Va gott de där såg ut då:) spara en tills imon!!

2006-11-03 @ 18:57:10
Postat av: Pelle

Det luktade nybakade bullar redan i trappuppgången tråktgt att jag inte hade tid att stanna på fika denna gången men larmet hade ju gått på Tigran så jag fick ju hålla tillgodo med tre liter ljummet vatten

2006-11-03 @ 21:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback