Att skiljas är att dö en smula

120835-15



Idag har det minsann inte hänt mycket. Har sovit bort nio timmar vilket var välbehövligt. Igår så spelade vi match 15.40 och efter det drog jag direkt och jobbade tolv timmar så man var duktigt sliten imorse när man kom hem.

Har mest gått här hemma och ordnat & donat. Diskat, tvättat, lagat mat och även städat. Håller på att försöker göra mig av med gamla tidningar så som Slitz, Vi Tippa och diverse hockeytidningar. Samlare som man är ligger det kvar tidningar från flera år som man bara inte kan skiljas ifrån. Märkligt för man läser dom bara en gång sen ligger dom där och växer på hög. Men idag gjorde jag slag i saken och slängde en hel del. Sparar bara dom allra viktigaste ;)

Annars känns det mest rätt slätskruket förtillfället (som om man går och väntar på något) Blir väl lite träningar i veckan och på onsdag tänkte jag åka och storhandla på Coop. Till helgen blir det roligt ialla fall. Ska ut med jobbet, först ska vi spela bowling sen äta på GG (fd Humor). Ska bli trevligt.

Adiós

Kommentarer
Postat av: allie

9 timmar ska man ha vaaarje natt!

Postat av: Pekka

Trodde GG var Galne Gunnar....

2006-11-20 @ 23:12:26
Postat av: Kristina F

9 timmar minst! varje natt! :-)

2006-11-21 @ 17:56:20
Postat av: magnus hillergård

Själv brukar jag snitta 10-11 h för då mår jag bäst...

ha de bäst

mange

2006-11-21 @ 21:20:16
Postat av: Anna

heheh...oj då...har du sparat någon Ding ding värld då???!!!Har du kvar alla banden från husett fullt?...ja såklart!...antar jag väl..

2006-11-22 @ 19:22:27
Postat av: Fredde

Haha En ding ding värld ligger kanske hemma i Hovslätt. Huset Fullt banden är här på Kungsgatan :D

2006-11-22 @ 20:59:51
URL: http://algottheeagle.blogg.se/
Postat av: Mikaela

min lärare har skrivit en låt som heter likandant som din överskrift ;D

2007-10-23 @ 18:37:30
URL: http://mickies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback