Vit städhjälp

120835-20



Nu så är det rent och fint härhemma igen. Nästan som en ny lägenhet (nästan). Jag och Erik gjode en riktig storstädning igår. Dammsugning, rengjorde spisen, dammade, toan mm. Skönt och fräsch när man är klar. Efteråt gick vi till Crystal och käkade snitzel och stektpotatis underbart gott (rekomenderas). Jag bjöd som tack för hjälpen.

Känndes som en stor sten föll från hjärtat inatt klockan 00.55. Vi fick beskedet vilka 22 (av 37) som får fortsätta natten den 7:e januari. Jag är en av dom och det känns väldigt gott ! Framförallt för att jag trivs väldigt bra med att jobba på nätterna. Är mycket piggare som människa och har mer fritid. Dessutom kommer ju en löneökning (procentuellt rätt stor) efter jul också. Är ju aldrig fel att få mer pengar.

På Janne verkade det som det var ganska självklart att jag skulle få fortsätta, men man har ändå varit väldigt orolig de sista veckorna. Samtidigt ville man inte visa sin glädje helt ut heller med tanke på dom som inte fick fortsätta. Tråkigt att har blivit såhär och man såg verkligen hur ledsna vissa blev. Lider med dom och det finns vissa som man verkligen skulle velat ha kvar på natten. Förhoppningsvis kommer dom tillbaka framåt våren.

Imorgon är det julbord !

Kommentarer
Postat av: allie

kul för dig din kålsupare

Postat av: "Bruce"

haha... Kaverén som städhjälp... Ser grymt seriös ut iaf. :D

2006-12-07 @ 16:11:28
Postat av: F R E D R I K

Tjooohooo...Grattis till fortsatt nattarbete då!

2006-12-07 @ 16:34:11
Postat av: Erik Kaverén

Vad kul för dig att det löste sig! :D Nu är det läggdags! Ska upp tidigt i morgon! Have a nice time!

2006-12-08 @ 02:08:49
URL: http://www.kaveren.com
Postat av: F R E D R I K

Erik på alla fyra!! "DET ÄR FAN SÅ MAN BAXNAR"

2006-12-08 @ 04:47:17
URL: http://www.free6.com
Postat av: allie

Jag städade faktiskt oxå hos fredde en gång, och då blev det ännu noggrannare gjort!! Snäll som man är

2006-12-08 @ 07:37:57
URL: http://allie0.blogg.se
Postat av: Micke

Fredag och arbetsveckans sista lunch...:-) Nice med jobbet, grattis. Hörs!

2006-12-08 @ 12:43:18
Postat av: Jenny

GÖÖÖTTT med jobbet! Då bjuder du på mat typ jätteofta!! Eller nåt.. Du vet, jag är ALLTID hungrig..
EEhmm.. nej ok.. Jag skojja, Du bjuder varje dag!
Fan vad dryg man är! Hoppas julfesten var najs! Såg ingen ute iaf =( megatöntar

2006-12-10 @ 22:22:44
URL: http://zis.blogg.se
Postat av: Fredde

Haha Jenny

Kom forbi nan gang sa ska val man kunna ordna natt ;)

Julfesten var kul men vi var ju pa VIP hela tiden. Du skulle kommit dit och inte Harrys =)

2006-12-15 @ 14:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback