Money man

120835-19



Idag har jag varit och växlat pengar inför Thailandsresan. I runda slängar blev det 36 k THB. Allt är ju billigt där nere men jag har med mig en hel del pengar ialla fall. Är riktigt tråkigt att åka iväg på semester och behöva tänka på varje utgift. Här hemma är jag gärna ekonomisk (Jag är ekonomisk Emelie är snål) men när man iväg får man unna sig saker tycker jag.

Var nere på Forex innan och fixade reskassan. Håll i hatten, man träffade på Mr Thommason på stan med. Han jobbar visst, haha. Sen drog jag och Rickard till True Thai och käkade lunch. Måste ju ladda upp. Gott käk med en Singha till.

Nu ska jag snart iväg på fest hos Allie. Verkar som jag får ta bussen bort, jag som älskar kommunalt jippi (ironi). Efter förfesten blir det after work på Sir Simons. Hoppas det blir lika kul som förra gången =)

Vi hörs !

Kommentarer
Postat av: allie

"Jag är ekonomisk Emelie är snål" ingen kommentar bara ´hahaha :)
Vad jobbar min kusin Mr Thomasson med då??

Postat av: emmi

ingen kommenatr mer än detta : Fredde försöker gärna få folk att tro att han är ekonomisk men vi som känner han vet att så är inte fallet, snålheten själv! hahaha

2006-12-02 @ 15:04:58
Postat av: emmi

ingen kommenatr mer än detta : Fredde försöker gärna få folk att tro att han är ekonomisk men vi som känner han vet att så är inte fallet, snålheten själv! hahaha

2006-12-02 @ 15:07:07
Postat av: "Bruce"

Fredde är inte snål... jag har juh fått 2 stockar av honom... hahahahahaha asså 2 stockar snus...

2006-12-03 @ 19:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback