Monday morning

Måndag igen och Hovslätt igen. Samma andledning som senast så den behöver jag inte gå in på. Är ganska trött i dag konstigt nog. Började ju inte förren 22.45 igår kväll, men men så är det ibland.

Sista veckan innan semestern nu. Finns dock en hel del att göra under veckan. Imorgon ska jag åka till A6 och köpa lite saker som jag ska ha med mig på resan. På onsdag är det stora städdagen. Inte min bästa gren direkt, hehe. Tur att man har hjälp då :D Torsdagen blir en helt vanlig torsdag med boxning på kvällen. På fredag är det julbord med jobbet. Som vanligt är det på VIP Melody (dom enda som tar emot oss kan man tänka) Förmodligen ska jag dit ska jag väl säga. Finns omständigheter som gör att man kanske är mindre sugen på att gå ut på jobbet, men men det är bara att vänta och se.

Helgen som varit var bra. I fredags var jag på Sir Simon på after work. Innan Sir Simon var det förfest vid vätterstranden som bjöd både på en gnällig dyr katt och öronont. Sir Simon var trevligt men inte lika mycket folk som förra gången. Lördagen var det innebandy och mest slappande, var även hundvakt lördag&söndag. Igår spelade vi sista innebandymatchen för hösten. Det blev seger med hela 6-0 ! När vi håller nolla får man vara extra nöjd som försvarare.

Nu ska jag lyssna vidare på Christer och se vad dom har och säga om Skellefteå.

Kommentarer
Postat av: Fredde

Hmm Calskrove är tydligen en specialitet i Skellefteå ??!

En korsning mellan en Calzone och ett skråvmål som bakas tillsammans......hua

2006-12-04 @ 14:29:36
Postat av: allie

Kalla inte Miqis för gnällig dyr katt!!!!! *ARG*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback